Se enkelt indlæg
Gammel 13-10-2013, 16:55   #8
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
er selv kommet helt ud af antidepressiv medicin, i samarbejde egen læge
men får da stadig anden psykofarmica og som jeg ikke kan undvære
Men den samme dosis var jeg også på i min arbejdsprøvning
ergo kan kommunen også vurdere min arbejdsevne, da jeg netop var i den optimal behandling.


men tror nu at i de fleste tilfælde, hvis man er kommet underbehandling i psykiatrien
at der bliver udskrevet lykke piller og grunden er at man er kommet for langt ud, inden man bliver indlagt.

før man kan vurdere ens arbejdsevne i en arbejdsprøvning. Så skal lægerne have skrevet at ens tilstand er varig og uden behandlingsmuligheder.
det er rent logik, at ens tilstand skal være stabil før man kan vurdere en arbejdsevne
og der ikke pludselig kommer en behandlingsmulighed og ens arbejdsevne bliver 50 procent bedre.
så jeg må indrømme at problemet opstå når man siger til folk de skal i arbejdsprøvning
eller man gerne selv vil i arbejdsprøvning før alt lægefagligt er på plads

også en grund til man ser folk i en del arbejdsprøvninger
var netop selv i 2, men efter den først var det da også helt logisk at alt lægefagligt
skulle være på plads før jeg selv vil i en
der gik også 2.5 år mellem de to.

så hvis man først kommer i en arbejdsprøvning når alt lægefagligt er plads
så undgå man jo også problemet med tvang. fordi for mange vil psykofarmica
være en behandlingsmulighed
ergo kan ens arbejdsevne også først vurderes, når ens forbrug af psykofarmica
er optimal.
uden en ordenligt vurdering af ens arbejdsevne, kan kommunen netop ikke gå ind og tildele fleks eller pension.

på det fysiske område med rygproblemer eller vægtab og så videre, er problemstililing en lidt anden efter min mening
når læger skriver noget måske kan være en behandlingsmulighed, og så lader en borge selv tage stilling om de vil det eller ej
det er så et kæmpe problem, at en kommune så går ind og siger det er en behandlingsmulighed og hvis man ikke vil
kan du aldrig få en afklaring.

Sidst redigeret af MTVRV1; 13-10-2013 kl. 17:02.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat