Se enkelt indlæg
Gammel 11-08-2008, 13:15   #4
Blueday
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2007
Indlæg: 12
Styrke: 17
Blueday er ny på vejen
Hej zuza og Hejdien
Tak forjeres hurtige svar og tak for velkomsten. Jeg skal prøve at besvare jeres spørgsmål så godt som muligt.

Det første 1,5 år på sygedagpenge gik med 4 operationer og efterfølgende genoptræning. Så var jeg i en slags arbejdsprøvning på nuværende arb.plads - over 8 uger for at få mig over 12 timer om ugen, uden held og med mange flere smerter. Derefter 4-5 mrd. snøvl fra sagsbehandlers side, før jeg endelig kom på REVA.
Jeg tror ikke revalidering er muligt, da jeg næppe finder et job, der er mindre belastende til mit bevægelseshandicap, end det jeg har nu.

Jeg søgte agtindsigt sidste efterår. I min sag lå en RProfil, men stort set kun med de oplysninger jeg selv et halv år forinden havde udfyldt efter " arbejdsevnemetoden "

I går søgte jeg atter agtinsigt, så det kan godt være RProfilen er opdateret,
men i de 2,5 år i systemet, med 6 forskellige sagsbehandlere, har den stort set ikke været nævnt.!!

Jeg er træt og fustreret over selv at skulle være tovholder i alt dette, og mit overskud kører på lav blus pga. smerter.
Havde jeg ikke fulgt med på denne super-side, var der mange mange lovmæssige ting, mv. jeg slet ikke vidste kunne være så revalant for min og andres fremtid. - Jeg kan se nu, at mine sagsbehandlere har været ret sparsomme med nyttige og hjælpsomme oplysninger.

Mvh. Blueday.
Blueday er ikke logget ind   Besvar med citat