Se enkelt indlæg
Gammel 12-05-2009, 00:34   #18
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
ja, da.. klart vi som kvinder kun kan få ondt i livet.. og er dovne..


underligt er det da også som kvinde, at det faktum at have passet sit job hos PostDanmark fra april til jan. uden en eneste sygedag, pludselig efter et glatføreuheld ud på en mark, får så "ondt i livet", at kvinden;mig; vælger at blive hjemme i over 3 år og bilder sig ind at have smerter. som gør mig uarbejdsdygtig på normal tid og vilkår.
(hvis nogen læser stastitikken for sygefravær hos PD i 06 f.eks.. vil 0 sygedage være sjældent. )
Tidligere har jeg arbejdet andre steder uden noget sygefravær. eller næsten ingen, trods små børn.

Gad vide hvorfor jeg ikke fik så "ondt i livet", da jeg under en svær fødsel mistede min datter..?? Men kæmpede videre og trods angst fik endnu 2 børn ved kejsersnit.

er det mon fordi jeg vidste at man ikke sådan får whiplash af en fødsel?? og derfor skyndte mig at køre af vejen, på den sidste vej på ruten? hvis det var beregning så burde jeg da være kørt af vejen først på ruten, og sluppet for omdelingen..
Det er da også helt med overlæg at jeg har valgt at få "ondt i livet" så jeg ikke har et velfriseret haveanlæg eller hus som skinner på bedste cilitbang vis..

nå det var vist lidt udenfor tråden... slet det gerne hvis det er forkert placeret.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat