Se enkelt indlæg
Gammel 23-06-2022, 11:00   #6
Kampen
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 31-01 2013
Indlæg: 21
Styrke: 12
Kampen er ny på vejen
@JacobT

Ja så er det jo stort set som jeg tænkte det kunne være hvor man bare kan blive henvist til ting man allerede har være igennem hvor de så bare kalder det et ressourceforløb.....det er vildt at systemet køre på sådan en måde...

For det ville på ingen måde overraske mig som du også siger at de vil prøve at sende mig ud til flere psykologer/læger eller hospitaler uanset om de allerede har dokumentation fra selv samme steder....

Og du siger man får en ny sagsbehandler? det er snart lidt af en joke tror jeg er på nr.10 og den jeg har nu har jeg kun haft 2 møder med.....

Jeg forstår godt hvad du mener med at de skal "følge" loven uanset hvor dumt det så er og at de ikke er kloge nok til at forstå loven til fulde så som "som udgangspunkt" eller måske nærmere bare gør alt for at fast holde os på den billigste måde i så lang tid som muligt.

Men så vidt jeg har kunne forstå kan man frit sige nej tak til deres forslag og så eventuelt selv søge ftp på det foreliggende grundlag paragraf 17, og der efter så anke den beslutning hvis nødvendigt til ankestyrelsen, er det korrekt forstået?

Håber også både du og jeg tager fejl og bliver overrasket over kommende samtale, skal nok vende tilbage herinde når vi kommer der til om ca. 2 uger...
Kampen er ikke logget ind   Besvar med citat