Se enkelt indlæg
Gammel 11-03-2013, 09:59   #1
DahlDK
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 31-01 2013
Indlæg: 22
Styrke: 12
DahlDK er ny på vejen
Råd søges. ASS.

Hej.

Jeg bliver nok lige nød til at fortælle min historie kort, for at kan modtage råd fra jer kloge mennesker. .

Jeg blev i 2007 overfald, i mit arbejde som Taxachauffør, jeg gik sygemeldt i ca 1,5 år, det blev anmeldt til ASS, og anerkendt, dog uden mene og TA, da jeg ikke ønskede at gå videre med det, da jeg ca. 2 år efter skulle igennem en Psyk undersøgelse, og det magte jeg bare ikke. Jeg fik diagnoserne PTSD og angst.

Jeg har i de mellemliggende år arbejdet flere steder, dog uden at kunne arbejde med taxa, bus eller lign. Pga. angst.

Så i 2012, arbejdede jeg som mobiltekniker på et værksted, hvor jeg i juni går helt ned med flaget og får stress. i den forbindelse plusser mit PTSD og angst op igen, min læge vælger at melde det til ASS, da min arbejdsgiver ikke vil anerkende sin fejl.

Jeg har nu været igennem en masse undersøgelser, og alle er enige om, at dels er jeg syg pga. 2007 og dels pga. 2012. Derfor har jeg valgt at få åbnet den gamle sag igen, med henblik på men.

Nu har jeg søgt råd hos en advokat, da jeg ikke selv kan overskue sagerne mere. Det er en advokat som har meget styr på disse sager.

Det første råd som advokaten kom med er at jeg dropper den nye sag, da den iflg. hende alligevel vil blive afvist, da hun mener at de vil føre det hele tilbage til den gamle sag, jeg er i meget i tvivl om jeg skal følge hendes råd, da jeg selv har det lidt som om at det vil stille mig som "utroværdig" over for ASS, plus det at jeg føler ikke at min tidligere arbejdsgiver, bare skal slippe afsted med at køre folk ned på den måde.

Mit problem er nok, at jeg ikke kan se forskellen på om jeg dropper den eller ej, enten bliver den jo afvist eller ej, det burde jo ikke betyde noget for den gamle sag.

Det skal siges at jeg idag, står lidt skidt til, med arbejde, alle undersøgelser peger lidt mod, at jeg aldrig kommer i fuldtids arbejde igen.

Hjælp.... Hvad skal jeg gøre?
DahlDK er ikke logget ind   Besvar med citat