Se enkelt indlæg
Gammel 13-04-2012, 15:30   #5
Evaave
Hvor skulle jeg ellers være
 
Evaaves avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Lokation: København
Indlæg: 169
Styrke: 15
Evaave er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ninja Se meddelelser
Det lyder som om kommunen gerne vil have en progressionsrapport fra stedet - sådan en rapport bruger de bla til udredning af fleks eller pension.

Ved ikke lige hvor du er i forløbet??

De 2 timer er sikkert en én gangs forestilling. Eller måske to gange, alt efter hvor meget i når under første samtale.
Ja jeg fik også af vide at det måske kun ville blive denne ene samtale, men det var ingen garanti. Jeg har jo allerede en del progressionsrapporter fra 4 andre udbydere, så har svært ved at se hvad de skal bruge flere til. Den sidste er ikke engang 1 år gammel, men fra September sidste år og med en opdatering her i Januar.

Min sag er vidst så vidt jeg ved at blive sat enten i stilling til en pension eller til endnu et årti i cirkusmanegen. Jeg stoler ikke længere på kommunen og er selvfølgelig mega angst for at de trækker mig rundt til den nye reform træder i kraft, da jeg "kun" er 34 år - så kan de jo sylte mig længe endnu. Har været i systemet 10 år indtil videre.

Jeg har ADD og det man tidligere kaldte borderline. Det har jeg masser af papir på. Jeg tror snart jeg har alle de papir man skal bruge plus ekstra. Så ja jeg ved heller ikke helt hvor jeg er i forløbet, det har jo stået på i 10 år
Evaave er ikke logget ind   Besvar med citat