Se enkelt indlæg
Gammel 19-09-2013, 15:13   #1
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Råd om iskassmerter

Jeg har nogle uger fået mere og mere ondt.

ondt over lænde som om der hænger en på ryggen af mig den fornemmelse har jeg altid ,så der nogle gange det går ned i ballen og fornemelsen af at have en pind i baglåret,det kan jeg leve med når jeg tager iboprofen 600mg og dolol 50mg.

Men nu har jeg også smerter og føleforstyerleser ud over det sevanlige ikke hele tiden man jeg kan næsten ikke sidde ned ret længe af gangen ,for så føles det som om jeg sidder på et varmt strygejern g det prikker og stikker bag på højer lår det sammen sker når jeg lige skal samle noget på på gulvet.

Lægen siger vi bare skal se tiden an at det er sikasnerven og sikkert skyldes en diskus der er i klemme,og det er jeg slet ikke i trivel om at det er rigtigt,men skal man bare vente og se tiden an.
Jeg ville selv gå igen med lette øvelser men det går slet ikke for så kommer smerterne og holder længer end hvis de kommer af at sidden ned,for der kan jeg rejse mig og gå rundt eller lægge mig,men jeg der godt nok træt af at jeg ikke kan holde til at side som jeg plejer.

er der noget der er særlig godt for lige det her,for de her smerter kan jeg altså ikke holde til det føles som tortur og det bliver være i løbet af dagen samtidig med at jeg jo også bliver frykligt træt.

Faktisk her jeg mere ondt alle stæder end jeg plejer at have oven i det her marerit. overhuden føles samtidig følesløseller lædderagtig bag på låret.

Nogle der har en merakelkur inden jeg bliver helt sindssyg for det tager på psyken det her
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den

Sidst redigeret af c.l.e.o.; 19-09-2013 kl. 15:15.
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat