Se enkelt indlæg
Gammel 08-09-2013, 03:30   #12
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af TimeGuest Se meddelelser
Det er nok en sandhed med modifikationer, der i det væsentlige er afhængig af hvem "de" er ...

Men er det en fx mindrebegavet kommunal medløber uden anden hjælp end internetadgang, en PC med browser og alt for meget tid, så er dit udsagn givet: validt :-)

Men der skal nok være andre en Snowden, der, fx qua deres faglige baggrund, har en idé om, hvordan sådan en kage skal skæres ... kunne jeg forestille mig ...


Som informationsproducent, må man omvendt altid overveje, om der er nogen der kunne finde på at skyde efter gråspurve med kanoner ... og samtidig også bruge ressourcerne på, at inddele informationer i forskellige sikkerhedskategorier og behandle dem professionelt derefter.

Jeg tænker, at det vil være et råd som både MF'er og folk i almindelighed ville kunne anvende ...


Orientering 2 del. på DR P1 d. 6.-9. 2013 17:10 havde lidt inde i programmet nogle refleksioner over de seneste afsløringer af det omfattende NSA-dirigerede overvågningsprogram.

Man kan finde hele udsendelsen (1.+2. del) her: http://podcast.dr.dk/P1/orientering/...1309061610.mp3 / http://podcast.dr.dk/p1/rssfeed/orientering.xml
(Ca. omkring 01:01 inde i udsendelsen og ca. 10 min frem).
Nu var det jo det som tråden drejede sig om....at en nyttig idiot fra kommunen sad og lurede efter oplysninger....

Så det var det mit råd gik ud på...at det næppe ville være særligt svært at gemme sig for dem med få midler...hvis man absolut vil smide sit privatliv ud i det åbne...

Vil og skal man gemme sig for diverse statsapperater og andre større organisationer....ja så er den eneste måde nok at trække stikket til nettet...men det troede jeg vi var blevet enige om...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat