Se enkelt indlæg
Gammel 11-10-2015, 22:47   #116
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.773
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Jeg har for første gang talt med en ung mand, jeg har rådgivet i 1 år

Jeg har rådgivet denne unge far til 2 små børn gennem E-mail og har haft den første telefonsamtale med ham i går, hvor han sagde:


" Peter, jeg kan se at alle dine råd kom til at passe. Jeg var skeptisk i begyndelsen, men har heldigvis fulgt alle dine råd.

Jeg har stor forståelse fra min arbejdsgiver, hvor jeg nu er i "Fastholdelsesfleksjob" 25 timer om ugen.

Jeg har stor forståelse fra alle mine kollegaer

Enkelte af mine venner forstår endnu ikke min situation.

Jeg har stor forståelse fra min kone og resten af familien.

Jeg har accepteret min diagnose og de første attack og bivirkningerne af medicinen med voldsomme hovedpiner.

Mit største problem er min vrede over samarbejde med kommunen, som både i skrift og tale tydeligvis ikke forstår en sclerosepatients problemer. Selv til vigtige møder med Rehabiliteringsteamet viser kommunens repræsentanter, min bevilget "Koordinerende sagsbehandler" en total mangel af viden om diagnosen sclerose, hvor man Gudhjælpe mig spørger teamets medlemmer "om diagnosen sclerose er en alvorlig diagnose".

En "Koordinerende sagsbehandler" der har mit fremtidige social og økonomiske fremtid i sine hænder.

Det er mit største problem!!!
"


Politikere, hvordan ville du have det, hvis det havde være din søn, som jeg havde talt med?

Hvis du som politiker har opbygget et socialt system, hvor en ung mands eneste problem er kommunens sagsbehandling eller mangel af samme, så må man påstå, at systemet er umenneskeligt og skal afskaffes.

Hvad syntes du selv?

Politikere, hvordan ville du have det, hvis det var dine børnebørn`s far der havde sagt:

"Det er mit eneste problem!!!!"

Peter

24.544

Sidst redigeret af phhmw; 11-10-2015 kl. 23:20.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat