Se enkelt indlæg
Gammel 06-04-2014, 16:22   #7
Hejdien
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-01 2012
Alder: 58
Indlæg: 219
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
Hejdien er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af mukke Se meddelelser
Jeg var til møde hos kommunen i forbindelse ed min §17 ansøgning.
Idag fik jeg at vide, at min Kh var indstillet pga manglende fremmøde. Jeg ringede og spurgte, om man ikke bliver registreret når man møder op.
Nej, var svaret.
Formentlig er det en fejl. Sagsbehandleren har glemt at tykke på en knap, - men hvordan skal jeg bevise mit fremmøde, hvis det skulle gå hen og blive et problem?
Jeg havde bisidder med.
Når du har bisidder med så burde det ikke være noget problem at bevise at du har været der, jeg ville med det samme skrive en klage over den indstillet KH samt skrive til sb at der er sket en fejl da der øjensynligt ikke er dokumenteret at du var der den og den dato og så se om ikke sb har skrevet noget ned om det (de skal jo skrive ned efter hvert møde ) evt lige få din bisidder til at skrive under på at vedkommen var til møde med den og den sb samme med dig , den og den dag , den og den tid..

Så har du både klaget over den indstillet kh og gjort klart opmærksom på fra starten at du var til mødet og du havde bisidder med, kan ikke forstille mig at din sb ikke har skrevet ned at du var der og hvad mødet handlede om men man kan sgi aldrig være sikker på noget i det danske system mere, så heller gå med livrem og seler end håbe på at det ordner sig ...
Hejdien er ikke logget ind   Besvar med citat