Se enkelt indlæg
Gammel 04-06-2010, 12:34   #10
brøkpensionist
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 06-02 2009
Indlæg: 471
Blog Indlæg: 3
Styrke: 16
brøkpensionist er ny på vejen
Tja...

det var da godt med noget oplysning ang. ordet Bermudatrekanten. Den kendte jeg ikke før, men nu er jeg heller ikke så bevendt på den borgerlige fløj, fordi det aldrig har været en politik, der har interesseret mig særlig meget, fordi den er imod min politiske og kristne overbevisning.

Og da jeg godt er bekendt med ordet Bermudatrekanten som betegnelse for et sted i Atlanterhavet, så var det også i denne sammenhæng jeg henviste til dette sted på denne klode, hvor man godt kunne dumpe partier som Dansk Folkeparti, Deutsche Volksunion og Nationaldemokratische Partei Deutschlands.

Som nytilflyttet dansk statsborger siden fødslen fra Sydslevig, er jeg også først begyndt med at interesse mig for dansk politik her på det sidste, og jeg må ærligt talt indrømme, at jeg ikke er så bevendt på det punkt endnu.

Men jeg synes vældig godt om kvaliteten af det sidste indlæg fra dig, for det er med argumenter og oplysning, man fører en saglig diskussion. Tak for det...og det skader heller ikke, at jeg sætter mig lidt ind i borgerlig politik i Danmark også...Men nu er jeg heller ikke særlig meget tilhænger af Nasser Khader, som efter min mening danner og skifter partier som andre skifter deres underbukser.

Sidst redigeret af brøkpensionist; 04-06-2010 kl. 12:51.
brøkpensionist er ikke logget ind   Besvar med citat