Se enkelt indlæg
Gammel 14-08-2017, 12:55   #1
Krellef
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2013
Indlæg: 31
Styrke: 11
Krellef er ny på vejen
Inspiration til at finde fleksjob søges

Hej forum.

Jeg er en ung mand på 25, der i februar blev godkendt til fleksjob. Jeg har siden da kun haft én måneds ansættelse i et firma, der gik nedenom og hjem grundet økonomien.
Jeg brænder mildest talt for at finde et job, men jeg har en række udfordringer der besværliggør det en del.
Jeg lider af skizofreni, og har nogle kognitive vanskeligheder, der påvirker min evne til problemløsning og logisk tænkning, hvilket medfører at en given opgave ikke skal være særligt kompleks, inden jeg ikke kan gennemskue den. Herudover har jeg "kun" 9. klasse, og yderligere uddannelse er ikke en mulighed, grundet føromtalte kognitive vanskeligheder.

Det frustrerer mig usigeligt meget, da jeg bare gerne vil i gang.

Hvis jeg havde frit valg på alle hylder, ville jeg gerne arbejde i et tømrerfirma eller på et autoværksted, men som sagt betyder mine kognitive udfordringer at jeg ikke er særligt hurtig eller effektiv på en arbejdsplads.

Jeg ser selv en ansættelse i en mindre butik eller på et lager som det mest realistiske for mig at kunne "holde på", men derudover skal butikken, hvis der er tale om en sådan, ikke være for stor, da jeg også bliver utryg ved for mange mennesker.

Jeg er ved at løbe tør for kreative idéer til alternative arbejdspladser, så hvis du, der læser dette, har erfaring med en lignende udfordring, eller "kender én, der kender en", hører jeg gerne fra dig her i tråden.

Tak fordi du tog dig tid til at læse dette, og på forhånd tak for hjælpen.


Sidst redigeret af Krellef; 14-08-2017 kl. 12:58. Årsag: Yderligere information skulle tilføjes.
Krellef er ikke logget ind   Besvar med citat