Se enkelt indlæg
Gammel 22-06-2014, 22:32   #10
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Dette er lige præcis kodeordene:

Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
Kodeordet er "Hvis du er tvivl om hvad der nævnes i lovgivningen, har du k10, som hjælper dig på alle måder."

For mit eget vedkommende syntes jeg engang, at love og §'er lød som noget totalt uoverskueligt noget, jeg vovede ikke engang at prøve, at sætte mig ind i det.

Men når jeg så læste forskellige svar på K10 var der jo oftest et link til lovgivningen, og på et tidspunkt følte jeg trang til, at se med egne øjne hvad der stod i loven.

Efterhånden fandt jeg ud af, at det egentlig ikke var så vanskeligt og uoverskueligt, som jeg ellers havde troet.

Efterhånden har jeg hjulpet flere mennesker med, at skrive klager, nogle gange i forb. med sociale sager, men andre gange har det været i forb. med boligselskaber.
Og dem jeg har skrevet klagerne for har været meget forundrede over, at jeg "kan det der med love og §'er".

Så det, at jeg i dag kan/tør læse love og §'er kan jeg faktisk takke K10 for.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat