Emner: Vedr. e-Boks
Se enkelt indlæg
Gammel 19-12-2012, 19:21   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hmm nu ved jeg ikke om de er helt ens...men måske du har bedre held på www.borger.dk med at skrive til dem...

Jeg tror dog ikke at du vil kunne skrive til en bestemt person....men til en afdeling på kommunen...

Det er noget med at når det er sikker mails...ja så skal den person der skal kunne modtage den sikre mail på kommunen være oprettet i deres system...

Der mener jeg kun de har oprettet de forskellige afdelinger og ikke enkelte personer...

Men du har ret...det er noget værre rod at de ikke selv er længere fremme når de inden længe forlanger at alle skal bruge det system....

Men eneste råd er at prøve www.borger.dk

Der kan man iøvrigt også give lov så man kan se mails fra e-boks der...så man kun behøver at logge ind et sted...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat