Se enkelt indlæg
Gammel 19-11-2015, 20:49   #45
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg skulle måske have uddybet og smidt et tilpas antal smileyer ind i min tekst...

Jeg er slet ikke i tvivl om at det hele bliver tilrettelagt oppefra og at ankestyrelsen slet ikke er så uafhængig som de selv siger...

Vi har set så mange eksempler på at det sker...at ankestyrelsen "pludselig" ændre retning i forhold til tidligere...

Så ingen tvivl om at @popiae har ret...

Men det viser så tydeligt at man ikke bør og skal lytte/høre/se efter hvad de forskellige instanser skriver om dem selv...

Ankestyrelsen har jo hele tiden været politikernes undskyldning....for alle kan jo bare klage til den uafhængige ankestyrelse...og få en "fair ) afgørelse...

Det gik personligt op for mig selv for ca 10 år siden at det ikke var tilfældet...og at ankestyrelse og andre instanser udelukkende er politikernes marionetdukker...

Det er yderst genialt sat op....da de (politikerne) hele tiden kan holde en armslængde til alle de ting som går galt.....altså ting som aftalt "skal" gå galt...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat