Se enkelt indlæg
Gammel 26-09-2015, 07:20   #19
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
vovse

beklager så har jeg læst forkert . Sker jo - Håber du tilgir mig

' Brian
vil du ikke have nogle na´boer er det et sted som vi bor du skal ´have

vi har 600 m. til nærmeste nabo , skov mose stykke bagved huset og ser ingen huse når vi kigger rundt .

Her er fredeligt og skønt ,.´nogle vil elske sådan et sted , Andre hade det , ¨
men jo som de andre siger er der nogle ting udefra vi ikke kan forudse . Mht kommuner , ejendomsskatter mv .
en ting der hidser os op er septik tanken . Min mand har boet her hele sit liv , den plejer at blive tømt 1 gang år . Men så fandt de ud af nu skulle den tømmes 2 gange år , trods vi bor mindre end nogensinde her .
ja og han mener det er 1800 kvartal vi betaler .

så det er vigtigt når i har selve kreditforeningslånet , at i sætter em god stak penge af til eks tømning af septik tank . Hvilket er mange steder på landet . selvfølgelig hvis det er det der er .

En anden ting der er vigtigt er varmekilden . I mange år havde vi olie , men som du ved steg og steg det og vi var oppe på 30-40.000 kr . det var vanvittigt og vi satte pillefyr og pejs ind og sparede langt mere end halvdel .

Så hvad varme er der og hvad plejer de ´ca at bruge .

forsikringer kan være dyre, er dog noget i måske kan forhandle jer til ,indbo brand . måske vandbrud , svamp mv.

noget andet er ja det koster at vedligeholde , men meget er et valg . Men er man eks vant til at ringe til vice vært ja så er det lidt af en omvæltning . Nogle sætter bestemte b eløb af til de ting mdr . Så skal et vindue udskiftes er det ikke den store katastrofe
ja så er der biler , det har de fleste behov for på landet . Det koster jo også.

men uanset ulemper vil vi ikke bytte min har boet her hele livet købte det af sine forældre . Det er 280 km2 og der er 3 ha .stald mv . en ekstra ny lejlighed på 60 km2 .og vi sidder for ca
3700 kr plus lys vand varme renovation og de andre ting . Har dog sat solceller op på 1 ordning og spare en masse der . .ca 4000 km2 watt tror jeg vi bruger .- varme ca 1500 kr i mdr i gen. Det er så et stort hus fra 1957 på landet og så kan man jo ligge de tal sammen . Så er der vand renovation , plus septiktank og ejendomsskatter som dog er meget forskellig .

hilsen en der bor med en husejer gennem mange år .

stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat