Se enkelt indlæg
Gammel 13-04-2012, 14:15   #1
Evaave
Hvor skulle jeg ellers være
 
Evaaves avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Lokation: København
Indlæg: 169
Styrke: 15
Evaave er ny på vejen
Incita, nogen med erfaring der har været der?

Hej alle

Nu lader det til at jeg skal i endnu et nyt afklaringsforløb...det 5. i rækken hos Incita 2 timer om ugen.

Jeg har endnu ikke fået et på skrift, men fået det af vide fra callcenteret, som jeg tilfældigvis ringede på idag for at høre om der er noget nyt på tapetet. Hun sagde, at jeg på mandag skal starte i dette forløb - hmm har bare ikke fået papir på det, så hun bad mig ringe til musvågevej på mandag for at høre nærmere.

Hvad er meningen med et nyt forløb på 2 timer om ugen - er bare frustreret over til stadighed at blive kastet rundt.

Jeg fik af vide, at jeg skal spørge om hvad formålet med dette forløb er og om hvad der står i min sygeopfølgningsplan - tror ikke engang jeg har sådan en.


Vil blot høre om der er andre her, der enten har været hos Incita og/eller om andre har været i noget lignende med så kort timeantal om ugen? Jeg mener, det er da helt vildt at det kun er 2 timer og jeg har svært ved at se formålet med det...2 timer om ugen - ikke pr. dag.

Nåh..har lige ringet til Incita og hende jeg talte med der sagde, at hende jeg skal til samtale med er på ferie og at jeg først får indkaldelse om et par uger ca. og at der pt. kun var tale om en samtale og at man så derefter tager stilling til, hvad der så skal ske. Nu er jeg endnu mere rundforvirret. Bare endnu en samtale med et fremmede menneske, hvor jeg sidder og hulker og er kæmpe frustreret

Venligst fra Eva

Sidst redigeret af Evaave; 13-04-2012 kl. 14:21. Årsag: mangler en oplysning
Evaave er ikke logget ind   Besvar med citat