Se enkelt indlæg
Gammel 16-03-2012, 09:20   #13
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Post Ydmygelse

Citat:
Oprindeligt indsendt af Ninja Se meddelelser


Men jeg er modstander af vold, og så er det lige gyldigt hvor langt man er tvunget i kn

Men der findes altså også sagsbehandlere der fjerner ens selvtillid FULDSTÆNDIGT fordi de formidler på et rigtig grimt niveau, hvor man engang i mellem føler, at de får en hvis nydelse ud af at se man knækker en smule. Og hvor man går derfra, nedbrudt, misforstået, ignoreret, og blottet totalt for værdighed som menneske.....det er meget meget smerteligt når det sker.

Dén følelse, kan få meget syge mennesker til at gå i sort og gøre dumme og uovervejde ting. For det er jo ikke sunde og raske mennesker der begår den slags ting.



Desperate mennesker gør som bekendt, desperate handlinger. Og det er meget meget frygteligt når det sker, men når det sker, så må vi huske på, at det ofte er et symptom på afmagt, håbløshed og menneskelig deroute....
Og hvem ved, måske kunne et smil, et trøstende ord, eller et kram have givet gerningsmanden en følelse af håb og respekt, der kunne have afværget en sådan situation??
Jeg fordømmer" Øksemandens" handling! Dét er absolut ikke i orden på nogen måde.
Men udover det, så har jeg selv været igennem 7 års ydmygende, nedslidende sagsbehandling, med selvmordsforsøg som følge heraf, og jeg har det lige præcis som dig Ninja, rystende, sitrende, kvalmende angst, hver gang jeg ser logoet fra FRH kommune.
For ikke at tale om, når jeg er nødsaget til at møde ind på et af deres kontorer i andet ærinde, udover FTPén, som jeg gudskelov fik i maj 2011.
Pedro
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat