Se enkelt indlæg
Gammel 05-01-2012, 12:09   #1
Frk. Horsens
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-11 2008
Lokation: Horsens
Indlæg: 69
Styrke: 16
Frk. Horsens er ny på vejen
Taget ved næsen.....

Hej alle.

Ja her gik jeg jo og troede, at jeg pr. 1.2.12 kunne kalde mig Ftp'er, men jeg er taget ved næsen af værste art (synes jeg ihvertfald selv)

Min sag var oppe ved dem der skulle indstille mig til næste etape, den 22 nov 11 og der får min sagsbeh forståelsen af at jeg var igennem det første nåleøje, hvilket han selvfølgelig ringer og fortæller både min mand og jeg og selvfølgelig blir vi glade.
Jeg skulle så den 2. dec til et møde med sagsbeh for der var noget der skulle omfurmuleres og afsnit der skulle flyttes til, at sagen skulle op for nævnet.
Uheldigvis blir sagsbeh syg lige den dag, hvor jeg skulle derned, men det tog jeg lidt roligt for sagen skulle først op i januar, så jeg regnede med at det nåede vi.
Men da sydommen begyndte at gå ind i 3 uge, så blev jeg lidt urolig og især, da jeg får et brev fra kommunen om, at jeg skal til samtale hos en af deres samarbejdspartnere for, at snakke ønsker og forudsætninger til ordinær job.
Dette blir jeg jo lidt urolig over, men da brevet kommer den 23.dec (sent på dagen) har jeg ikke mulighed for, at få en forklaring, hverken fra kommunen el samarbejdspartneren.
Dette ødelagde i den grad julen og nytåret måtte jeg melde fra og derfor havde manden og jeg en hyggelig aften for 2.
Og da alt var lukket imellem jul og nytår, så kunne jeg først få nogle i snak den 2.januar og der får jeg at vide at det møde ved samarbejdspartneren skal jeg til og min sagsbeh forresten var blevet fritstillet.

Så nu står jeg hvor ??

Har en stærk formodning om, at min nu fritstillet sagsbeh. har forstået sagen på sin måde men teamet har sagt, at de omfurmuleringer og afsnit der skulle flyttes skulle klares først og så op igen før det skulle til nævnet.

Men jeg føler mig i den grad taget ved næsen og føler jeg burde gøre et eller andet, men jeg er ikke just typen, der ved hvad det skulle være.
Hvad ville I gøre

Pt venter jeg på ny indkaldelse fra ny sagsbeh og håber sandelig, at hun får min sag kørt til dørs og ikke tror, at hun skal starte en ny omgang prøvelser.
Heldigvis har jeg psykiater og speciallæge, der siger at en ny arbejdsprøvning ikke vil gavne.
Men skal jeg frygte el håbe

Er der nogle der har været ude for noget lignende og evt kan gi mig feedback til, hvordan jeg tackler denne episode.

Kh. og forresten godt nytår
Frk. Horsens
Frk. Horsens er ikke logget ind   Besvar med citat