Se enkelt indlæg
Gammel 14-10-2013, 01:16   #4
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
Jeg har været FTP siden 2010 og før den tid var jeg travlt beskæftiget inden for landbrugssektoren. Da min ulykke så skete i 06 havde jeg pludselig hele dagen...det var meget svært i starten..at vænne sig til et andet liv....

Jeg er gift med en selvstændig og har en søn på 14 og de har jo brug for mig - moar og kone...men sønnen står selv op hver morgenen og cykler i skolen,så han har jo ik så meget brug for mig mere

Før jeg blev syg havde jeg ingen computer og kendte ik til det .men sønnen var altid efter mig og kaldte mig gammeldags og pralede af alle de gode ting ved computer,,det har jeg været i krig med og idag ville jeg ik undvære det...
Så er der huset og haven - vi bor på en nedlagt gård ude på bøhlandet ..elsker haven og drivhuset og grøntsagshaven og gør hvad jeg ka holde til
Så har vi et hus i udlandet ,da min mand for 2 år siden startede et firma mere .,og her er sommeren lang og varm - selvom det er i eu,.plan er vi flytter herned når junior er gammel nok og på vej...

Så jo tiden går fint og et par katte eller mere har vi...jeg keder mig aldrig ..så er der nettet ,en god bog mv....

Stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat