Se enkelt indlæg
Gammel 09-12-2016, 22:24   #30
Nørd
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2014
Indlæg: 1.079
Styrke: 11
Nørd er ny på vejen
Med hensyn til lægen, bør du undersøge med dig selv om du ellers er glad for ham eller om det er på tide at skifte til en ny læge når han vælger at i vejen for din udredning.

Med hensyn til raskmelding bør du overveje hvilken betydning raskmeldingen vil kunne få for din yderligere udredning, en utidig raskmelding vil ikke nødvendigvis være en fordel.
Hvad mener du selv om situationen?
Hvor mange timer tror du selv at du kan arbejde hvis du kommer i job?
Hvordan plejer du at have det når du kommer hjem fra arbejde, har du energi til privatlivet og rengøringsopgaverne hjemme?

Personligt mener jeg at to gode dage er latterligt lidt at basere sin fremtid på, især hvis du ikke har lavet noget de to dage.
Hvis du virkeligt overvejer at raskmelde dig, hvorfor laver du så ikke din egen lille arbejdsprøve derhjemme?

Find på et arbejdsprogram du skal gennemføre, inkl. motion, helst lidt anstrengende så det kan sammenlignes med et arbejde og udfør det hver eneste hverdag og se hvordan kroppen reagerer.
Hvis smerterne ikke vender tilbage så kan der måske være noget om at du kan være parat til at arbejde, måske du kan starte med et deltidsjob, hvis kroppen reagerer med smerte, så er du med garanti ikke parat til arbejdsmarkedet.

For mig lyder det bare som om du har den følelse jeg altid har haft når jeg bliver syg, så længe jeg har feber og ligger i sengen så er det ok at være sygemeldt, men så snart feberen forsvinder melder rastløsheden sig og følelsen af pjæk indfinder sig, også selv om jeg kun føler mig rask så længe jeg ligger i sengen men bliver dårlig når jeg står op.
Nørd er ikke logget ind   Besvar med citat