Se enkelt indlæg
Gammel 09-12-2016, 21:11   #29
Forvirret87
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 06-12 2016
Lokation: Hjørring Kommune
Alder: 36
Indlæg: 19
Styrke: 8
Forvirret87 er ny på vejen
Fleksjobber: Ja det er os rigtig, mht at noget hjælper en og noget hjælper en anden, det er svært og finde ud af hvad der hjælper en selv...
og man vil jo gerne blive ved med og forsøge og prøve noget nyt i håb om at det kan gøre en smertefri...

Vovse:

Nope sådan er jeg aldrig blevet røngten fotograferet, har altid bare skulle stå oprejst eller lagt ned.. og udfra min besked til min læge igår og hans svar idag, får jeg ikke nogen ny røngten eller scanning i hvert fald..

Spurgt ham om der evt var grundlag for og scanne mig for modic forandringer, og så skrev jeg om en smerte klinik ville være en ide for mig..
og hans svar var følg:

Fra: Læge XXXX
Sendt: 09.12.2016 09:54
Emne: Modic forandringer
Hej Theresa
Du har fået lavet MR-scanning. Der var ingen tegn til Modicforandringer. Det eneste man kunne se var lette slidforandringer nederst i lænderyggen.
Umiddelbart har jeg svært ved at se at smerteklinikken vil kunne hjælpe dig.
Venligst
XXX

Så ja det er op og bakke!

og jeg må indrømme at idag har jeg overvejet og melde mig rask igen, fordi jeg har haft 2 gode dage uden voldsomme smerter! og så ville min plan være og komme ud i praktik et sted, også tjekke om jeg kan klare en praktik, og hvis jeg så ikke kan det, kan jobcenteret vel se at det ikke er holdbart?
Er bare bange for det er svært og overbevise dem om at jeg stadig har mega ondt, nu hvor jeg går hjemme, hvis det giver mening?

Det er netop disse dage, hvor jeg ikke mærker smerterne så voldsomme, at jeg bliver i tvivl om jeg skal være sygemeldt eller raskmeldt...! Men ved os godt at disse 2 dage, har jeg ikke løftet noget, eller gjort rent eller lign.. Men åhh.. det er så svært hvad man skal.. !

Jeg tager heldigvis ikke mave syre piller mere, men en overgang måtte jeg blive nødt til og gøre det fordi det simpelthen gjorde for ondt, og efterfølgende fik jeg en undersøgelse, der viste det infektion...
Men igen, spiser jeg fornuftigt og sundt, er min mave helt i orden, men kommer der for meget fed mad indenover i en længere periode, så går det helt galt!
Så jeg har jo sådan set fundet min egen løsning på problemet! :-)
Forvirret87 er ikke logget ind   Besvar med citat