Se enkelt indlæg
Gammel 15-11-2007, 16:30   #60
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Mail til alle, der kunne have gjort en forskel?

----- Original Message -----
From: BENNY GERHARD
To: Venstres Landsorganisation ; [email protected] ; [email protected] ; Det Konservative Folkeparti ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; Justitsministeriet ; Line Barfod ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected]
Sent: Thursday, November 15, 2007 12:37 PM
Subject: Fw: Magtmisbrug af Gladsaxe Kommune


Partiernes Byrådsmedlemmer i Gladsaxe Kommune bistår i "magmisbrug", af handicappet!

----- Original Message -----
From: BENNY GERHARD
To: [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected]
Sent: Wednesday, November 14, 2007 11:26 PM
Subject: Magtmisbrug af Gladsaxe Kommune


Til Byrådsmedlemmerne i Gladsaxe Kommune

Gladsaxe Kommune har ved brug af løgne om mit funktionsniveau begået "magtmisbrug", da kommunen i 2001 til 2004, hvor Det Sociale Nævn omgjorde kommunens beslutning, havde frataget mig 75% af min hjælp.

Sagsbehandler Lene Larsen løj i sine fremlagte oplysninger til lægekonsulent Claus Bjerregaard.

Lægekonsulent Claus Bjerregaard brugte Lene Larsens løgnagtige oplysninger, og tilsidesatte min egen læges faktuelle journaloplysninger, om overvågningsbehov.

Afdelingsleder Elinor Kyhnauv, Socialdirektør Jane Torpegaard og Borgmester Karin Søjberg Holst, har ikke på trods af adskillige klager ville ændre på det, og således er det at betragte som "magtmisbrug" imod mig som handicappet.

Gladsaxe Kommunes Byrådsmedlemmer, der repræsenterer forskellige partier er lige så skyldige, da de ikke dengang stemte imod kommunens ulovlige tiltag, da Emilce Nielsen (Enhedslisten) og Ida Krog (SF) forelagde, at der var blevet givet mangelfulde oplysninger fra socialudvalget til Byrådet.

Gladsaxe Kommune har kendt til, at lægekonsulenter der bruges som "administrative" læger (papirlæger), er når de bruges "eller misbruges" som sådanne, fritaget for deres "som læge", aflagte lægeløfte.

Jeg tabte erstatningssagen mod Gladsaxe Kommune, fordi landsdommerne forbigik lægekonsulentens udtalelser om, at jeg ikke skulle have den nødvendige hjælp.

Jeg tabte retssagen mod lægekonsulent Claus Bjerregaard, og blev dømt til at betale 25.000 kroner for, at han har ødelagt mit liv.

Nu foreligger beviserne for råddenskaben med, at der kun må bruges "administrative læger" i kommunerne, da de ikke skal stå til ansvar i henhold til deres lægeløfte.

Lægekonsulenterne tjener store penge på, at tjene kommunen som arbejdsgiver på bedste måde, og uden risiko for andre, end kommunens egne borgere.

Se vedhæftede fil - om en læge der blev syg, og som lærte et nedværdigende system at kende.

Læge Jytte Hestbech har udgivet en bog m dette:

http://www.bod.dk/index.php?id=465&objk_id=68275

Venlig hilsen

Benny Gerhard
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat