Se enkelt indlæg
Gammel 31-12-2008, 02:01   #376
shylock
Hjemmevant på K10
 
shylocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2008
Lokation: gladsaxe kommune
Alder: 59
Indlæg: 254
Styrke: 16
shylock er ny på vejen
hejsa

også bosat i gladsaxe kommune, og ja også problemer, ja claus bjerregård, er sku en dygtig lægekonsulent som kommunen bruger NOT

1. min seneste statuserklæring fra herlev hospital konkluderer lægen at jeg har permanente men og smerter og nedsat funktionevne, og at jeg ikke kan vende til bage til tidligere beskæftigelse som selvstændig it konsulent, hvilket betyder meget sidden ved skrivebord og pc.

2. og det får claus bjerregård omsat til jeg sagtens kan sidde ved skrivebord blot jeg ikke løfter tunge ting!!!!

3 og ud fra claus bjerregårds konklusion stopper kommunen sygedagpengene med 10 dages varsel, og endnu mere frækt så arbejds evne vurderer de mig til at kunne arbejde fuldt normalt 8 timer om dagen

4. kommunen nægter at give mig partshørings mulighed, nægter at opdatere min ressourceprofil med de nye men og smerter jeg dagligt har, for derefter at kunne udarbejde ny arbejdsevneprofil, og ydermere nægter kommunen at vedkende sig jeg er handicappet og har nedsat erhvervsevne og funktions evne, og de nægter også at starte med at lade mig få mulighed for arbejds prøvning

5. nå tager selvfølgelig til a-kassen, nu da kommunen jo siger jeg er fuldt arbejdsdygtig, men a-kassen vurdere ud fra læge dokumenter jeg ikke er fuldt arbejdsdygtig og står til rådighed på arbejdsmarkedet!!!!!! brev er sendt til kommunen, men de har ikke svaret eller reageret

6. beslutning er selvfølgelig anket af min advokat, men endnu en regning på 15.000 kr, burde ikke være nødvendigt at skulle bruge advokat overfor kommunen, og vinder jeg, som jeg gjorde i november, da de også stoppede sygedagpengene, ja så er der jo ikke mulighed for at få advokat gebyr betalt af kommunen!!!!!

7. skal til møde i jobcentret 8 januar om jobmuligheder, men synes nu ikke det er særlig etisk at skulle sige ja til et job, heller ikke overfor en arbejdsgiver også starte med at være syg 6 dage den 1 uge!!!!!

8. min egen læge har lige før nytår skrevet et brev til kommunen at de skal ta hensyn til min nedsat funktionsevne og erhvervsevnetab og arbejds vurdere mig, og at jeg selvfølgelig gerne vil i job, men på nedsat tid, så er spændt på om de afviser brevet eller tager action

9. så konklusion: tak claus bjerregaard, for godt udført arbejde, og at du ikke henholder dig til andre lægers vurdering, og endda læger som har set mig personligt, hvilket du ikke har.

godt nytår

jan
shylock er ikke logget ind   Besvar med citat