Se enkelt indlæg
Gammel 06-01-2010, 12:21   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
En ressourceprofil er jo en opdatering da det skal være en fortløbende procces og derfor bør alle tingene allerede stå deri og du skal så tilskrive det der er nyt


Jeg vil anbefale dig at kigge på den der ligger he http://www.k10.dk/index.php?pageid=arbejdsevnebegrebet scrool lidt ned af siden så kan du se alle 12 punkter og der skal så meget som muligt med både netværk og personlige ting ved godt at det kan være dybt personligt det man skal skrive men på den anden side så har det jo relevans for din arbejdsevne har man hele familien omkring sig og de kommer glade og gør rent for en ens aftensmad stå klar og det hele, ja så kan man klare lidt mere end hvis man ikke har det ...

den handler godt nok om at klarlægge din arbejdsevne men det gør de ved at finde ressourcer ...

Min kommune syntes jeg snakker meget og svare godt for mig jeg anker mine ting hvis de ikke er ok og jeg skriver klager ... det er en ressource i følge min rp

Så på den måde er der mange små ting der skal med både som kan give ressourcer men også for at påvise at det hele mange gange går i ring

Syntes at du skal gøre som trold skriver sørg for at holde dem til ilden selv det lyder som om de sylter din sag, sig evt til din sagsbehandler at du nu overvejer et førtidspension på forliggende grundlag det kan mange gange få dem i sving ...
  Besvar med citat