Se enkelt indlæg
Gammel 03-04-2012, 21:09   #9
kandelsdorff
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-06 2010
Indlæg: 244
Styrke: 14
kandelsdorff er ny på vejen
så blev jeg lige pillet ned af lægen også- kommunen havde henvendt sig dagen før vi skulle have møde,vel at mærke det møde som blev aflyst med kort varsel samme dag, for at fortælle hvor usamarbejdsvillig jeg er. så jeg måtte i dag side og fortælle en ret skeptisk læge, at det er jeg ikke- men jeg vil bare ikke at min tilstand forværres. og jeg skal forsvarre mig og mit gang på gang så jeg ved ikke længere om min læge er på min side.men dte håber jeg da.

dog sagde han at jeg skulle gå hjem, og sygemelde mig hvis det blev for meget- men det har jeg jo en trussel hængende over hovedet hvor de siger at de fjerner min ydelse hvis jeg ikke møder alle timerne der forlanges- og dte fortalte jeg lægen.


så sagde han at vi skule have en rundbords samtale- hvor alle deltog- så nu må vi se.

han sagde også at til sådan et møde er alle nød til at tale samme sprog og at de er nød til at komme med en liste over ting der mangles udredt- så vi har en liste over ting der skal sættes gang i. ekllers er det jo som at være på jagt efter noget- men uden at vide hvad....



men særlig spændende er det bestemt ikke at være mig i øjeblikket....
jeg tænker lidt- ønsker kommunen at finde en psygisk diagnose de kan hæneg alle mine symptome rog smerter op på som en anden knage række?? eller hvad er de ude på...( yep jeg stoler ikke længere på andre end mig selv)

Sidst redigeret af kandelsdorff; 03-04-2012 kl. 22:34.
kandelsdorff er ikke logget ind   Besvar med citat