Se enkelt indlæg
Gammel 04-09-2008, 23:47   #3
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
ja, jeg har fået det på skrift.
min fagforening mener det nok er okay, fordi der er en midlertidig afgørelse i ask.
men jeg har også været på sdp i ca 2 år. min skade og sygemelding har varet siden janaur 06.

fandt lige mit brev fra min ukendte sagsbehandler. udover at jeg tituleres med De og Deres. så lyder det sådan her. skriver det lige ind i fuld længde. min sidste dag i arbejdsprøvning var d. 20 juni.. så for en gangs skyld var han hurtig.

"
Den 2. juil. 2007.
vedr. Deres sygedagpengesag j.nr. XXXXXX

Det skal skal herved meddeles at Deres sygedagpengesag vil ophøre den 13.juli 2008.
I deres brev af 30. juni 2008 meddeler De, at De har for kort tid at kommentere den fremsendte ressourceprofil samt at De derudover ønsker aktindsigt i Deres sag. De ønsker samtidig en ny frist for afgørelsen i Deres sag.
Jeg kan oplyse at Deres sygedagpengesag udelukkende har været forlænget pga der skulle gennemføres en arbejsprøvning jrf. SDPL § 27.1.2. og da der ikke findes yderligere forlængelsesmuligheder i dagpengeloven. Dette betyder at dagpengesagen skal ophøre ved arbejdssprøvningens afslutning. At de ønsker yderligere tid til at kommentere rerssource profilen og derved udskyde tidsspunktet for den endelige afgørelse vil ikke medføre at dagpenge udbetalingen kan fortsætte.
I forbindelse med at dagpengeudbetailngen ophører, bør de enten stille Dem til rårdighed i Deres A-kasse eller søge kontanthjælp. Såfremt De ønsker at søge kontanthjælp skal De hurtigst muligt rette henvendelse til Jobcenter Odsherred, formidlingshuset i Asnæs angående dette.
Med hensyn til den endelige afgørelse i Deres sag afventes kommunen Deres kommentarer senenst d. 9 juli 2008.
med venlig hilsen..
XXXX
"
udover at der jo et sted må foreligge en anden udsættelses årsag, da jeg jo har fået sygedagpenge i over 2 år, så bliver jeg jo ikke rask fordi han tager mine penge.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat