Se enkelt indlæg
Gammel 21-03-2010, 20:04   #14
Maii
Føler sig hjemme på K10
 
Maiis avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-03 2010
Lokation: Viborg
Indlæg: 27
Styrke: 15
Maii er ny på vejen
Tak for alle jeres svar!

Jeg ringer til banken i morgen og får lavet en kreditorbeskyttet konto!

Jeg har betalt skat af engangsbeløbet, da det var meningen, at de sklle have været udbet. løbende og er skattepligtige...
Fremover får jeg udbetalt løbende og de er skattepligtige - dem lader jeg gå ind på min alm. konto, da de helt sikkert kan modregnes...

Citat:
I mit tilfælde krævede de bruttobeløbet tilbage, hvor jeg jo kun havde fået udbetalt netto (altså efter skat).vidste ikke andet end at jeg gjorde som de sagde. Har så fået at vide efterfølgende, at kommunen oplyser skat dette og de regner det med i deres beregninger om man skal have skat tilbage eller ej, ellers har man betalt skat 2 gange :-)
Jeg har skrevet mig bag øret, at jeg lige skal holde øje med skatten også!

Jeg har vedhæftet breve om at jeg får invalidepens, og hvad jeg får.

Citat:
Jeg fatter eddermame ikke, at de stopper dine sygedagpenge midt i en periode, som de allerede har GODKENT dig til ????

Du må have noget papir på den ovenstående godkendelse, eller ???

ER DET LOVLIGT, at afbryde noget, der ER godkendt ???
Jeg har vedhæftet brevet fra 22.08.08 hvor jeg får forlænget sygedp.
Der står bl.a. :
Kode:
Hvis der senere ud fra et lægeligt grundlag viser sig, at du alligevel ikke kan genoptage erhvervsmæssig beskæftigelse indenfor 2 x 52 uger efter varighedsdatoen vil dagpengeudbetalingen blive bragt til ophør.
Spørgsmålet er bare, hvad "erhvervsmæssig beskæftigelse" dækker over...?!


Citat:
Fik du på tidspunket for deres vurderinger ( jeg formoder de indscannede breve er fra december 2009 ? ) en Klagevejledning med frist for afgivelse af klage ???
Jeg fik først en partshøring (24.11.09) hvor min RP på 23 sider var medsendt, og derefter et brev om afgørelsen (04.12.09), hvor der var en klagevejledning med. (Har vedhæftet afgørelsen.)
(De tidligere vedhæftede var fra partshøringen og RP fra 24.11.09.)

Sagsbeh. forklarede at jeg var havnet mellem to stole, da jeg ikke kunne nå at komme i ordinært arbejde inden udløbet af sygedp. og ikke kunne gå ind under andre forlængelsesmuligheder, da jeg ikke var klar til at starte på arb.prøvning eller virksomhedspraktik her og nu.

Sidst redigeret af Stezu; 21-03-2010 kl. 22:58. Årsag: indlæg slået sammen - brug venligst redigerfunktion ved tilføjelser og skriv til flere brugere i samme indlæg
Maii er ikke logget ind   Besvar med citat