Se enkelt indlæg
Gammel 14-04-2013, 22:15   #7
Gekko
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2011
Lokation: De nordlige himmelstrøg syd for månen
Indlæg: 84
Blog Indlæg: 7
Styrke: 13
Gekko er ny på vejen
Det er dejligt at høre, at det er gået fremad for jer efter endt sagsforløb. Det er for mig mere betryggende at høre det fra personer, som selv har oplevet det på egen krop og psyke, hvilket nok grunder i, at lidt for mange læger har strøget om sig med positive udmeldinger, som desværre ikke viste sig at holde vand for mit vedkommende. Men okay fremtidsprognoserne ud fra et lægevidenskabeligt synspunkt har jo også blindpunkter, hvilket min egen læge vælger at give udtryk for således:” Hvis jeg havde en krystalkugle, så…. men det har jeg altså ikke, så vi må se tiden an.”

For mig er der endnu laaang vej inden min sag bliver afsluttet. Indtil videre kører jeg på 5. (snart 6.) år som sygemeldt. Min problematik er fysisk, men som tiden er gået har jeg fået mange problemer med hukommelsen – jeg skriver lister for ALT; Jeg har svært ved at overskue almindelige huslige gøremål og bliver let stresset, hvis der sker noget ”ikke-planlagt” i min hverdag; Balancen mellem det mentale ”vil” og det fysiske ”kan” har jeg endnu ikke fundet, så det er en daglig kamp, hvilket leder til en del frustrationer mv.. Med økonomiske
spekulationer oven i hatten gør ikke situationen bedre.

Men eftersom I er flere der har oplevet en bedring af de kognitive evner og ikke mindst af livskvaliteten, så er der jo lys forude, og det lyder sgu dejligt.

Gekko er ikke logget ind   Besvar med citat