Se enkelt indlæg
Gammel 06-02-2012, 01:42   #94
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lotte68 Se meddelelser
Formålet herinde er gensidig hjælp, men jeg oplever igen og igen, at skulle forsvare mig overfor brugere der slet ikke har læst min sag.

Tonen herinde er blevet meget grovere end sidste år, det er der mange andre end mig der også synes.
Jeg har rigeligt at se til med systemet, så gider ikke brugere der kun er her for at skabe mistro, de kan jo ignorere mine indlæg hvis de vil genere i stedet for at hjælpe.
Og ja jeg ignorerer dem fra nu af, så kan de skrive løs til verdens ende, til ingen verdens nytte, jeg gider bare ikke læse det.
Lotte, jeg tror ganske enkelt, at folk som har ikke været igennem det som du har været, har fantasi til at forestille sig hvad myndigheder i DK kan udsætte folk for.

Til deres forsvar vil jeg dog sige, at for ikke som mange år siden jeg selv havde hellere fantasi til, at forestille mig at sådan noget er muligt, netop i DK.

For ikke så mange år siden viste jeg intet om kommunen eller hvad kommunen var for noget, idet jeg har aldrig fået noget hjælp eller bed kommunen om hjælp, til noget som helst.

Der findes på forum en del af folk som fik sin pension nærmest ved at knipse med fingerer, derfor kan du ikke have forventninger til, at disse personer vil og kan live sig ind i det som du går igennem.
Karo er ikke logget ind