Emner: Er jeg naiv
Se enkelt indlæg
Gammel 10-06-2012, 13:27   #7
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af smedesvend Se meddelelser
Så kom afgørelsen her i går med posten og der stod AFSLAG på førtidspension
Begrundelsen er det vuderes at fleksjobmulighederne forsat ikke er udtømte ? Ligeledes vuderes jeg ikke at være fuldt helbredsmæssigt afklaret da jeg stadig er i smertebehandling. Kommunes lægekonsulent skriver at smertebehandling kun vil kunne bedre livskvaliteten og intet andet så jeg kan slet ikke fatte de skriver sådan, er jeg naiv eller er det bare sådan man gør ?

Det er et skøn, at de åbenbart har vurderet, at du ikke har en så nedsat arbejdsevne, at du skal have førtidspension. Når der er tale om SKØN, så er det meget svært at vurdere altid 100 % korrekt. Alle sager behandles individuelt. Men det er som sagt deres skøn.

og hvem er det egentlig som vuderer sagen når man klager over afgørelsen ?
¨håber der nogen som gider læse den lange smøre
Når du klager over afgørelsen (HUSK INDEN 4 uger!), så skal den til kommunen igen. De skal se på den igen (revurdere/remonstration) inden 4 uger, og hvis de fastholder deres oprindelige afgørelse (afslag), så ryger den til nævnet. Det sørger de selv for. Det kan jo være, at de giver dig medhold, enten fra kommunen selv eller fra nævnet.

Klagevejledning burde i øvrigt stå i dit afslag....


TILFØJELSE: Du kunne i klagen måske skrive, at lægekonsulenten udelukkende kun skal oversætte de lægelige oplysninger og ikke skrive, at du vil kunne få forbedret livkvalitet.... (hvis altså ikke lægerne selv har skrevet det). Skriv, at du jo aldrig vil kunne komme ud af dine kroniske lidelser, selvom du er i smertebehandling.

Sidst redigeret af curls; 10-06-2012 kl. 13:32.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat