Se enkelt indlæg
Gammel 20-06-2010, 09:56   #1
akizuri
Føler sig hjemme på K10
 
akizuris avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-02 2009
Lokation: Horsens
Indlæg: 46
Styrke: 16
akizuri er ny på vejen
Anke - nogen der har fået medhold???

Hej alle.

det er læææææænge siden jeg har været herinde, for jeg har bare ikke haft noget overskud

Min sag kører - som den hele tiden har gjort - meget meget langsomt, og det trækker bare ud i det uendelige.

Nu er der lige truffet afgørelse vedr. §18 - at der IKKE skal indstilles til FP. Begundelserne:
  • De mener ikke at oplysningsgrundlaget er ændret siden 2007 (på trods af nye diagnoser samt arbejdsprøvning og pyskriatisk rapport
  • Den nye arbejdsprøvning var ikke retvisende og for kort (inden afprøvning FRARÅDEDE min læge det, og det var hende der stoppe praktikken)
  • Mit funktionsniveau stemmer ikke med mine diagnoser (Brud på nakkehvirvel, fibromyalgi, samt noget psykisk - og det er konkulderet af indtil flere speciallæger og psykologer at der ER sammenhæng)

De vil derfor iværksætte ny arbejdsprøvning eller længerevarende optræningsforløb....

Desuden mener de at der er behandlingsmuligheder i form af smertehåndteringsforløb - på trods af at jeg har været i 2 uden at det gav noget....

Nu er mit spørgsmål til jer derude..... Har nogen anken og fået medhold ved beskæftigelsesankenævnet????
akizuri er ikke logget ind   Besvar med citat