Se enkelt indlæg
Gammel 11-03-2009, 22:59   #9
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
helenekr du siger noget den have jeg ikke lige tænkt over , de penge der står på sp er jo vores egne indbetalt af os selv , hvis vi havde haft dem stående i banken i stedet for at have overladt dem til atp at gamble for , så var der jo ikke noget problem overhovedet ved at gå ned og hæve dem når vores fædreland var i krise ...

Så var vi vel nærmeste helte når vi prøvede at sætte forbruget op ... den er værd at huske den her ....

Nu ved vi jo ikke noget konkret før loven er vedtaget og springbukken har givet svar på de spørgsmål der er indgået til ham fra andre partier om det her ...

Men kunne da være vi lige skulle smide en mail til sf s og enhedslisten bare i tilfælde af at de ikke havde tænkt dine tanker
Præcis!! At vi får trukket af beløbet af skat, er som det ér. Men at skulle modregnes yderligere hvis beløbet (efter skat) er under 10.000 kr virker enormt uldent!!!

Så vidt jeg ved må skat IKKE rører nogen former for opsparinger - heller ikke sp opsparingen! De trækker jo i forvejen også 35% hvis beløbet er under de 15.000 kr.
Men skat må godt inddrage de penge man elles skulle have ifgl årsopgørelsen - hvis man er i restance på en eller anden måde - eller skylder i licens (host-host)....
Men de må altså ikke indrive penge folk selv har sparet op - selvom det i dette tilfælde er tvunget opsparing.

Men man kan roligt sige, at denne regering UDELUKKENDE giver med den ene hånd, for at tage det tilbage med den anden!!! Man får INTET forærende.
Og det skal da heller ikke undrer om de laver om på hele molevitten, så vi får modregnet i ydelserne selv om sp opsparingen er under loftet på de 10.000 kr....og skat napper resten!!
Det ville jo være helt i VKO's ånd.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat