Se enkelt indlæg
Gammel 10-06-2006, 12:58   #22
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Hvad må en lægekonsulent...

De har jo ikke den mindste forstand på hvad du fejler...det er kun den professionelle læge og psykolog der virkelig ved hvad der er i vejen . Det er ikke din skyld ...du gør bare hvad de siger du skal! Problemet er at lægerne ikke bliver respekteret 100% men en lægekonsulent der aldrig har set een får det sidste ord. Sikke et job at have....
Den omvendte verden...mange praktiserende læger er dybt forargede over at de ikke bliver hørt ordentligt.

en lægekonsulent skal KUN oversætte det din læge har skrevet, hvis sagsbehandleren ikke kan forstå hvad der står.
Læge konsulent må ikke selv give diagnoser.:@ de er konsulenter ikke læger.

Jeg kan mærke på dig at du er noget så bekymret over alt det du går i gennem ...det kan jeg godt genkende...pas nu på at du ikke mister din selvtillid...for guds skyld behold den...ingen andre end dig ved hvordan det er at være dig, og det er dig der skal leve med dig, når alt dette får en ende.Når du er ude af hele redeligheden står der ingen kære mor og trøster dig....stol på dig selv for ingen af dem du ser nu på reva gør og de glemmer dig når du er færdig der. Du har givet dem din livshistorie og dit privatliv i tillid til systemet .
At være i hænderne på fremmede mennesker når man er syg er hvad det er....koldt.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat