Se enkelt indlæg
Gammel 28-07-2009, 13:30   #173
Stoktoft
Afhængigheds tegn af K10
 
Stoktofts avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2008
Lokation: Struer kommune nærmere betegnet det skjønne THYHOLM
Alder: 50
Indlæg: 300
Styrke: 17
Stoktoft er rigtig godt på vej
Ja undskyld, det er længe siden jeg har været her, meeen jeg modtog min fine dyt d. 7/7, og har siden da fået brændt en del Diesel af

Bilen kører godt, og IKKE ÈN eneste gang har venstre ben været fremme for at træde på koblingen, så det har været nemt at vænne sig til automatgear.
Uha hvor jeg nyder, at sætte mig ind i bilen og ikke NED, og ingen hovedpine, af at knalde hovedet i dørstolpen.
Kan nu nyde turen til min familie, der bor 25 - 50 km væk, jeg er da stadig træt og øm, men SLET ikke i samme målestok.

Hæ hæ hæ hæ har siden den 7. juli kørt........ hold fast ........3500 km. he he he mor her er mobil igen, men okay vi var i Ålborg og se de store børn deltage i DM i Bygarder, og vi har besøgt min papbedstemor på fyn, for første gang i 2 år. Det gør altså noget om man har en god bil, nu kan jeg også holde til at sidde i bilen i længere tid, da man sidder som på en god stol, pga højden sidder man ikke med knæene oppe ved ørene.

Håber I alle har haft en god sommer.
Jeg er her stadig, og følger tråden, er der spørgsmål så kom med dem, og jeg vil prøve at svare.

Kærlig hilsen Stoktoft
__________________
vær mod andre, som du vil, de skal være mod dig

Den, der begynder dagen med et smil, har allerede overvundet mange besværligheder.
anonym
Stoktoft er ikke logget ind   Besvar med citat