Se enkelt indlæg
Gammel 19-02-2015, 15:46   #219
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.793
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Er borger-overvågning gået for vidt?

http://www.fredericiaavisen.dk/site/...ews/show/13423

I denne her sag drejer det sig om en sygemeldt kvinde på sygedagpenge, der havde været en tur i Rema 1000 og handle ind. På vej ud af butikken hilser hun på en Teamchef fra kommunen, der er på vej ind i Rema 1000 med sin datter.

Hun søger aktindsigt og finder flere notaer, hvor hun kan se, at hun hemmeligt er blevet udspioneret.

Den dag, hvor hun mødte Teamchefen ved Rema 1000, står der:

- Var i Rema ... der var A.(navnet på den sygemeldte borger er redaktionen bekendt )..Hun havde helt sikkert ikke set mig....varer og vogn styret af højre arm....Kun en gang så jeg hende tage sig til skulderen....På vej ud af butikken kørte hun vognen alene med højre arm...Smed varerne ind i bilen med venstre...Øvrigt tænkte jeg....Var det ikke også hende der skrev, at storkøb foregik med manden i weekenderne?...Så vidt jeg ved er det mandag i dag, og hendes vogn var fyldt!..., skriver Teamchefen på en sms til en anden ledende medarbejder på kommunen. Et notat, der ligger i den sygemeldte sagsmappe.


Kan vi kaldet det NOTATPLIGT?

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat