Se enkelt indlæg
Gammel 10-01-2013, 15:33   #1
TBQ
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-10 2012
Indlæg: 105
Styrke: 12
TBQ er ny på vejen
§17... Hvad skal der så ske ?

Hej alle sammen...

Jeg valgte før jul, at aflevere en pensions ansøgning under §17... I den forbindelse har jeg nogle spørgsmål.

Hvad er det næste der skal/bør ske ?

Jeg har rigtig mange problemer med min kommune, og fik tilbage i 2009 ''tilkendt'' afklaring i forhold til arbejdsmarkedet... På den måde, at man allerede dengang vurderede at jeg skulle afprøves, da jeg har været i systemet i så mange år. (Jeg er 32, og har været i systemet siden jeg var 18, uden nogen form for fremgang). Jeg er på kontanthjælp, og har været det i alle de år... Kun med afbrydelser af perioder på max 6 måneder, hvor jeg har forsøgt uddannelse eller arbejde på egen opfordring.
I 2009 flyttede jeg til min nuværende kommune, og det var i den forbindelse man ville afklare mig... Dette er dog aldrig sket, og jeg har været igennem en masse sidenhen... Jeg hører til under handicap området, da jeg har en diagnose under det autistiske spektrum.

Som en respons på min ansøgning, så har min sagsbehandler sendt mig en mail, hvori hun skriver hun vil lade sagen gå videre... Den fik jeg i mandags.
Men jeg aner intet nu... Hvad skal jeg forberede mig på ? Hvem sender hun den videre til ?

Hvad med en aktivering, som skulle starte her i januar, skal det sættes i bero ?
TBQ er ikke logget ind   Besvar med citat