Se enkelt indlæg
Gammel 01-08-2010, 09:22   #6
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 16
PiaCP er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af nille60 Se meddelelser
hejsa ja det er noget underligt noget med de enkelt ydelser, for jeg havde selv fået en hendvisning fra min egen læge at jeg skulle have nogle psykolog samtaler og fik da også til 5 gange også var kassen lukket fra kommunes side af, de mente jeg selv kune betale resten, vi er 2 voksne og en kat der har 4000 kr tilbage, har ingen bil og er ikke ryger, når alle regninger er betalt men der er jo så desværre ting de ikke tager med i udregningen men det er hvis forskelligt fra kommune til kommune måske men hvis jeg har søgt noget eller min kæreste som er på FP tager de kun husleje, vand, el og varme med i beregningen, ikke alt det andet desværre såsom licens, medicin, forsikringer osv også bliver ens rådigheds beløb jo større end det rent faktisk er.

Håber det lykkes for dig at du kan få noget hjælp og få betalt en masse gange af kommunen.

Jeg kan da godt mærke at 5 gange ikke er nok for mig men der er desværre ikke råd til at betale ca 1000 kr for en times psykolog behandling x 2 gange ugenligt.
Nille - mener du kan søge separat på medicin delen i hvert fald :-)
Licens er nu en menneskeret at få betalt - synes jeg da at have hørt.....
hvis jeg var dig ville jeg da prøve igen.

Har også hørt at de i jeres rådighedsbeløb er forpligtet til at have med at i skal til frisør -tandlæge og købe tøj......og at det rent faktisk skal regnes fra.....men er ikke sikker - er der en der kan hjælpe Nille og mig ud med de spørgsmål?
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat