Se enkelt indlæg
Gammel 08-07-2009, 22:49   #8
bellochrisalou
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2009
Lokation: Ballerup
Indlæg: 22
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
bellochrisalou er ny på vejen
Red face

ih tusind tak.
Jeg har lidt mere ro på idag... Jeg var til møde med min socialrådgiver i FTF som er kanon, hun har gjort så meget for mig og opnået så utrolig meget de tre uger jeg har haft hende, end kommunen i de tre år jeg har været i systemet!!!


((Det kan altså virkelig anbefales at have en bisidder af en eller anden karakter!!!! Hun har sørget for at jeg får arbejdsevneerstatning (og muligvis med tilbagevirkende kraft), hun fandt ud af at jeg i samtlige år har fået for lidt i sygedagpenge... og hun støtter mig på alle kanter, udover at hun har det fulde overblik, som jeg absolut ikke selv har mulighed for at have!!!))


Hun har sammen med mig læst hele mappen igennem, og mener faktisk at det ser rimelig fornuftigt ud. Den manglende dokumentation er i virkeligheden udtryk for at jeg ikke er 'prøvet' i enhver henseende, hvilket jo er rigtigt. Jeg kan faktisk gå hen og få noget bedre ud af at blive arbejdsprøvet dér i Espelunden. Det er altså ikke udtryk for endeligt afslag...
Til gengæld er hun enig med mig i de ret så uheldige udtalelser, bl.a. den med børnene som jeg ikke bør påvirkes af i perioden, men også andre. Dem beder vi få ændret, og hvis ikke så sender vi klagen. Anke mente hun derfor ikke var nødvendigt endnu.

Hejden: tusind tak for din støtte og dit engagement, verden er et bedre sted pga folk som dig!!!
bellochrisalou er ikke logget ind   Besvar med citat