Se enkelt indlæg
Gammel 22-11-2012, 15:38   #6
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Stonie Se meddelelser
Tak, Gunvor.
Så vidt jeg kan forstå, så mener du at min Sambo skal rette henveldelse til kommunen og bede om/kræve at oplysninger om hende bliver fjernet fra min sag. Er det korrekt opfattet ?

Jeg "mangler" dog stadig et råd til hvordan man anmelder "ham idioten" for at have sendt mig en andens Skatteoplysninger.

Jeg er dog lige nu igang med at forfatte et vredt brev til Borgmesteren over "ham idioten" og hans fiksfakserier ifm. min klage over manglende/forkert vejledning og deraf følgende manglende §34 i en årrække.....
Så jeg pisker min sag og hukommelse igennem for at huske/finde div datoer for relevante korrespondancer.
Det skal jo gerne se ud som om jeg har check på det !!!

Jeg læste iøvrigt på vores FaceBook Gruppe "Gensidig Forsørgerpligt - NEJ TAK" at de flestes sager bliver syltet mhp den kommende "reform" 1/1-13.

OBS:
For dem det måtte vedrøre så kig gerne forbi omtalte FB-Gruppe.
Jeg synes det helt vildt...
Jeg tænker på, at din sambo bør klage til datatilsynet, fordi kommunen har indhentet oplysninger uden hans viden... og det må de slet ikke, og så i DIN sag, som DE ikke må... De må ikke indhente noget som helst uden borgerens samtykke. Og her i det her tilfælde indhenter de ikke oplysninger om dig, men om en anden...
Man skulle tro, at den "idiot" mente, at I var gift!

God idé at klage til borgmesteren... Det er en alvorlig sag, synes jeg selv...
curls er ikke logget ind   Besvar med citat