Se enkelt indlæg
Gammel 25-05-2008, 22:40   #11
Cat 72
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-04 2008
Alder: 52
Indlæg: 89
Styrke: 17
Cat 72 er ny på vejen
Hej igen..
Jamen egen læge laver jævnligt en statusattest som kommunen ber om fra lægen, Allerede ved 2 møde vil jeg tro at sagsbehandler vidste fra lægen af at 25 timer var i overkanten.. Så rigtig godt at få lægen vurdering mht til timer. Ja ring og skub på. Aftal et møde - spørg dem direkte hvad du kan få lov til og ikke kan. Hvad er man for syg til og hvad er man for rask til. Jeg fandt ingen af kommunens tilbud relevante for mig. Blev tilbudt et kursus agtigt noget som jeg fik ud af sagsbehandler senere at det var et tilbud så man kunne lære at stå tidligt op osv. Der var jeg nok lige en tand for rask til - og for ressourcer til trods mine begrænsninger.
Find selv din pratik -det gjorde JEG.. Kommunen havde ingen steder hvor jeg passede ind - de havde slet ikke noget at tilbyde. Find et sted hvor at arbejdet kan varieres og hvor kollegaer behandler en godt.. Tænk dig godt om. Gør dig tanker hvad du rigtig godt kunne tænke dig.. Det gjorde jeg.. Positiv tænkning gør nogle gange et tingene lykkedes - smiler el det virker for mig..Gør noget aktivt inden kommunen sender dig på noget røvsygt Reva lignende.. Håber du kommer i gang praktik.. Men husk på at ting tar tid - men at det udmunder i noget godt.. For hver dør der lukkes - åbnes der endnu flere nye fantastiske veje, Knus Cat
Citat:
Oprindeligt indsendt af akp Se meddelelser
Tusinde tak for svaret!

En rigtig god ide at have lægen med indover.. men kommunen har aldrig bedt om en erklæring fra min egen læge (har kun papirer fra speciallæger), og lægen sagde at hun havde dårlige erfaringer med at skrive uopfordret da de tog det som utidig indblanding... men synes det virker godt at din læge havde skrevet sin mening vedr. timeantal, det tror jeg også at jeg vil få min læge til at vurdere. jeg kunne jo fortælle at jeg skal i arbejdsprøvning og få hende til at lave et notat om hendes holdning til timeantallet - dette kunne jeg så vise til sagsbehandleren? Var det sådan du gjorde?
Har fået nummer og navn på den virksomhedskonsulent som er blevet knyttet til min sag og vil ringe og skubbe på at jeg snart kan komme i gang.. har ventet 2,5 år på arbejdsprøvning Har også tænkt mig at spørge hende om jeg selv kan gå i gang med at finde et relevant arbejdsprøvningssted.

Mvh Akp
Cat 72 er ikke logget ind   Besvar med citat