Se enkelt indlæg
Gammel 13-12-2013, 13:10   #67
anette29
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 24-05 2012
Lokation: hedensted
Indlæg: 198
Styrke: 12
anette29 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af defrost Se meddelelser
Synes du ikke at en rengøringsassistent, har et lidt mere hårdt arbejde end en læge?

Når det kommer til livskvalitet, så der vist en meget stor forskel i at gå ned fra 50.000 kr. til evt 30.000 kr. og en rengøringsassistent som skal gå ned fra 20.000 kr. til 15.000 kr.

Jeg mener en læge nemt kunne leve et rigtigt godt liv, uden at få offentlig støtte til det. Og en læge får for det meste også offentlig støtte idet, at de bliver betalt af det offenlige.
Det var nu ikke meningen at vi skulle kæmpe om hvem der har det mest belastende job! Det var meningen at det skulle være nemt for "mening" mand at gennemskue problematikken i at en læge og en rengøringsassistent får det samme i løn Jeg kunne lige så vel have brugt en kassedame og en bankdirektør som eksempel!!

Vi er i et land hvor der lægges stor vægt på uddannelse og der tales stolpe op og stolpe ned om hvor vigtigt det er for de unge at få en uddannelse, Ja tak men hvis de så bliver syge når de er færdige med deres lange uddannelse og har arbejdet nogle år så sparker vi til dem og siger : tak for det ,nu er du syg og kan derfor kun få det samme i løn som en der INGEN uddannelse har!!

De er ganske simpelt ikke rimeligt!

Og en læge får løn af det offentlige hvis han/hun er ansat på et offentligt sted men de får ikke noget "tilskud" som du kalder det!!??

og ang. livskvalitet så vil en rengørringsass. netop ikke gå ned til 15.000 men bibeholde sin løn på ca.20.000 med mindre der er tale om et minifleksjob på 2 timer.

For en læge ville hans løn blive halveret eller mere.
anette29 er ikke logget ind   Besvar med citat