Se enkelt indlæg
Gammel 25-07-2013, 00:27   #1
JRSeat
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2013
Lokation: Fyn
Indlæg: 20
Styrke: 12
JRSeat er ny på vejen
Brev fra ankestyrelsen om op til 10 måneders sagsbehandling

Man bliver mere og mere rystet over den behandling man får, når man er uheldig at blive ramt af sygdom i dagens Danmark.
Sygedagpengestop pr. 28.02.2013 uden forlængelse, trods klager og aktindsigt, og igen genbehandling hos kommunen, med endeligt afslag d. 27.03.2013 bare 10 dage før jeg skulle gennemgå en stivgørende rygoperation.
Får så for 14 dage siden brev fra ankestyrelsen, der skriver at alle de sociale nævn i de 5 forvaltninger i Danmark er nedlagt pr. 1. juli.
Ankestyrelsen overtager så alle sager, og i mit tilfælde vil der kunne gå yderligere 10 måneder inden der vil falde en afgørelse, men de skal nok sende mig et brev derefter, med en tid på hvornår de så forventer der er en afklaring på min sag.
Min situation er 0 kr. i indtægt, heller ikke mulighed for kontanthjælp.
Så her 3 1/2 måned efter min sidste operation, har jeg besluttet at raskmelde mig, så jeg kan komme igang med at arbejde igen og få en indtægt, for med det system vi har her i Danmark, er der overhovedet ingen hjælp at hente...man risikerer at miste alt man ejer og har, og når ens kone samtidig kun har et deltidsjob, er alt snart gået i sort.
Så må finde mig et arbejde snarest, og så må de finde ud af hvad der skal gøres hvis ryggen ikke kan klare det...den tid den sorg.
Ved snart ikke hvad jeg skal sige til det hele, men hold kæft hvor er jeg træt af det...jeg fatter det simpelthen ikke.
JRSeat er ikke logget ind   Besvar med citat