Emner: Oversættelse
Se enkelt indlæg
Gammel 20-12-2013, 12:56   #10
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
Det bedste fra sygehuset var en gut som tog sig af genoptræning og han lærte mig om McKenzie og efter en grim/dårlig opstart dér kunne jeg efter en måned gå nogenlunde normalt igen (før da ville dronning Ingrid have haft ondt af mig)
Det er også det bedste system der nogensinde er udviklet til behandling af skader mm i hele ryggen.

Jeg er selv genoptrænet efter det system, jeg har skader efter et piskesmæld, som lægerne ynder at sige det, men jeg ønsker ikke at blive puttet i den "diagnose bås".
At jeg er genoptrænet og vedligeholder efter "McKenzie" gør at jeg kun har en mengrad på 10%
(altså det er det som der er udbetalt erstatning i forhold til)
Inden behandlingen var mit men vurderet til omkring 20-25%, så der var altså ikke bare tale om et let tilfælde.

Jeg gik til behandling hver anden dag i et år (betalt af forsikringen), og det var så jeg nærmest måtte støtte mig til husmurene når jeg gik der fra, pga. svimmelhed, men det var det helt rigtige og jeg ville ønske at alle med tilsvarende skader turde prøve... desværre tror mange dog at en midlertidig forværing er = skadelig, hvilket jo ikke er sandt.

Og angående de kongelige, hvor du nævner Dronning Ingrid... så har ham "McKenzie" jo fået en stor udnævnelse af Dronning Elisabet, fordi han har udviklet så vigtigt et træningsprogram, der har haft banebrydende effekt på mange tusinder af mennesker med problemer i ryggen.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat