Se enkelt indlæg
Gammel 17-05-2022, 09:37   #1
brianb
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2015
Indlæg: 18
Styrke: 10
brianb er ny på vejen
Ftp efter 2003, hjælp til tandlægeregning ( akut hjælp, hivs muligt )

hej allesammen.

har brug for noget hjælp med hjælp til tandlægeregning.

ftp efter 2003, får boligydelse, er medlem af "danmark" intet børnebidrag.

kan se at hvis jeg ansøger om enkeltydelse, skal de have bankoversigt for de sidste 3 måneder.

problemet er bare at jeg for ikke længe siden fik 7.500 kr i erstatning, efter flere år`s ballade med mit boligselskab som endelig vedkendte, at de havde tømt mit kælderrum og kasseret alt ved en fejl ( mistede for over 25.000 kr )
deriblandt en masse akvarieting som jeg godt kunne bruge nu, så det ville jeg bruge nogle af pengene på.
og de penge står stadig på min konto, men ikke længe for jeg skylder 5.000 kr til en lidt kedelig type, så bliver nødt til at betale dem kontant, så jeg skal hæve dem.
og der står lidt ekstra som jeg sparede op til at købe nye akvarieting for og betale gælden til ham "typen".

og udover det får jeg snart en regning på et nyt blandingsbatteri og senere en opkrævning fra skat, som jeg endnu ikke ved er på.

var hos tandlægen i går, det kostede 1.002 kr og fik den nedslående besked at jeg skal have krone på en tand der er flækket og have fornyet 10 plomber, da de ikke har det særligt godt mere, de er fra dengang hvor de brugte Sølv-amalgam.

har hverken bil eller andre værdier som er en hindring.

men hvad gør jeg med de penge som jeg bliver nødt til at hæve, de kommer jo til at stå i bankoversigten som de skal have, hvad vil det komme til at betyde.

vh.
brian

Sidst redigeret af brianb; 17-05-2022 kl. 09:55.
brianb er ikke logget ind   Besvar med citat