Se enkelt indlæg
Gammel 13-11-2010, 19:57   #18
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Altså, nu er jeg jo så VILD modstander af omskærelse af pigebørn!!!
Der står heller INTET i hverken Koranen eller Toraen at piger skal omskæres, så denne form for omskærelse er udelukkende en gammel, grim og farlig tradition man kan finde i forskellige folkegrupper - somregl i Somalien, ældre stammer i Egypten og de der Afrikanske lande, som igen, ikke er oplyste på området.

Lad denne form for evigt være forbudt, og lad dem der udføre rituelomskærelse blive straffet! HÅRDT!!!!

Det er lovligt at få sine DRENGE omskåret i Danmark! Enten gør de det på hospitalet efter fødslen, muslimer og jøder får det gjort på 7énde dagen, enten på hospitalet eller hos en speciallist.

Så hvad er det egentligt vi diskuterer???
Omskæring af pigebørn vil jeg også godt lige give min mening om og det er at det ikke er i orden, og slet ikke som det foregår ude omkring, med sammensyning af skeden, så åbningen bliver så lille at det at have samleje altid er smertefuldt, og hvor der laves indtil flere dybe snit i klitoris, som på grund af arvæv bliver mere eller mindre følelsesløs, og dette gøres uden bedøvelse, det er et stort trauma for pigen og helt unødvendigt.

Men samtidig vil jeg da godt lige sige at der er ved at udvikle sig en mode hvor unge kvinder får skåret de store skamlæber væk, fordi de gerne vil være pæne og glatte. Det får de gjort ved en plastikkirurg, og je, det må jo være deres eget valg, men jeg bryder mig ikke om det.



Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind