Se enkelt indlæg
Gammel 28-03-2011, 10:10   #5
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 63
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
Viper er rigtig godt på vej
Hej Mama 63.

Ja så kommer jeg lige ind fra venstre igen.

For lige at besvare dit sidste spørgsmål først; Du kan godt bede om en anden sagsbehandler, men de har ikke pligt til at følge din anmodning. Dog vil de fleste kommuner gøre som ønsket da en dårlig stemning mellem klient og sagsbehandler altid fører til problemer. Du skal begrunde din anmodning med at du før har været i kløerne på hende og at du qua den oplevelse ikke stoler på at hun vil dig det godt uanset hvad hun selv siger.

Så til det egentlige;

Jeg sætter lige vores korrespondance fra PM ind her så folk der også gerne vil hjælpe har en chance for at følge med.
Citat:
Citat:
Citat:
Oprindeligt indsendt af Viper
Hej Mama 63 og velkommen på K10, selv om det er under groft kedelige omstændigheder.

Jo, jeg vil gerne hjælpe dig med det her, men må så samtidig lige sige til dig at jeg lige har nogle lektier jeg skal have lavet i dag (jeg er startet på uddannelse til SOSU assistent). Et kan jeg dog sige dig:

1: Du skal have tilsendt en opdateret ressourceprofil som du skal godkende og underskrive i forbindelse med den partshøring der nu skal ordnes.
De må IKKE ordne den over telefonen, men SKAL sende papirerne til dig og have dit svar på skrift.
Dette ringer du til sagsbehandleren i morgen mandag og fortæller hende. Du fortæller hende samtidig at hvis hun ikke følger den regel skal du personlig indsende en skriftlig klage til hhv. borgmester, byråd og arbejdsmarkedsafdelingen over hende. Desværre er du nemlig fra nu af nødt til at køre hårdt mod hårdt.

2: Når du sidder med din ressourceprofil i hånden, der skulle gerne være en kopi som skal sendes tilbage og en som du selv skal beholde, skal du nærlæse hvert evige eneste ark selv om det er hårdt. På hvert ark skriver du ordet godkendt hvis du mener at alt på den pågældende side passer og så dine initialer. Hvis du IKKE mener at ALT passer skal du skrive "ikke godkendt" og hvorfor (dvs. du skriver hvad du mener der er forkert og hvad der skal stå i dine øjne og så samtidig understrege det du mener er forkert). Så sætter du dine initialer under dette.
Dette skal du gøre på ALLE sider.

Så skal du på den side hvor de beder dig underskrive sætte følgende sætning:
"Denne ressourceprofil kan ikke godkendes jf. notater på de enkelte sider. Rettes og sendes retur til mig til fornyet godkendelse inden 10 dage fra dags dato."
Derefter skriver du dato og underskrift på siden.

Du tager så hele balladen i en kuvert, går ned på borgerservice og afleverer kuverten der. Dette beder du om en skriftlig kvittering på at du har afleveret med dato påført.

Kvitteringen skal du selv lave i 2 kopier. Her skriver du hvem den er til, hvad emnet er (Der skal i dette tilfælde stå "ikke godkendt ressourceprofil til partshøring.", Hvor mange ark papir der er, og et felt til underskrift og stempel fra borgerservice.

Hvis de i borgerservice siger at de ikke skal tage imod den gør du dem opmærksom på at det er lovbefalet at de skal modtage den og kvittere for det. BASTA.

Dette er kun starten, men det er det første du skal gøre.

Med venlig hilsen
Viper
Super det gør jeg imorgen ,hun sagde nemlig i tlf at vi kunne ordne det her eller jeg kunne komme op til hende så ville hun gerne hjælpe mig med at skrive klage osv.. tak jeg gør sådan her. og resurseprofil det må være det jeg i sin tid har skrevet selv på et udleveret ark men den er jo 2 år gammel ,og de har ikke spurgtom noget andet omkring mine behandlinger osv..
Dette er din partshøring som du nu er i gang med. Det er derfor at du skal have en ordentlig RP som de skal dømme ud fra.

Den rettede RP skal ikke have slettet det de har skrevet forkert men have det som du har indført af rettelser sat ind under hvert enkelt punkt så man kan se at de har skrevet noget forkert og du så har gjort indsigelse mod det forkerte. Der må aldrig ændres og/eller slettes noget som en gang er skrevet ind i en RP ifølge gældende forvaltnings- og datasikkerhedslov.

Der kommer lige noget mere i forb. med denne partshøring, men den tager vi lige i aften. Jeg ringer til dig ved ca. 19.30 tiden, og så kigger vi på det.

Viper
__________________
Failure Is Not an Option. (Gene Krantz, Mission Control, Apollo 13)

Enhver soldat kan slå ihjel, men kun den sande kriger kæmper for at redde liv. Any Soldier Can kill, but only the true warrior fights to save lives. (russisk ordsprog)
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat