Se enkelt indlæg
Gammel 28-11-2011, 21:17   #25
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ragdoll Se meddelelser
Sikke en herlig ting, det skal med i overvejelserne til senere brug

Ragdoll
Vi hygger i hvert fald med det, men det er bestemt en fordel at kende nogen som cacher, lige som det er en fordel ikke at være genert.

Der er en sms-liste, dvs en liste over ring til en ven, man kan benytte sig af, lige som nogle på deres profil har skrevet et nr man kan ringe til, hvis man støder på en cache man ikke kan finde der er ødelagt eller hvis man er groet fast i en opgave.

http://www.geocaching.dk/guide nu ved jeg ikke om man kan se denne uden at være logget ind, men den ikke bare kan anbefales at se før man går i krig men skal anbefales, lige som man rundt på siden får en del begynder hjælp, især hvis man tør spørge

MEN tænk dig/jer godt om inden i vælger geo-navn, der er altså en grund til at mange hedder noget med team.
En anden ting at tænke over er længden, for nogle af de logstrimler man logger i ude i selve cachen er temmelig små, dvs en strimmel papir der ligger inde i en beholder som er på størrelse med en lillefinger negl (og de er faktisk ikke så svære at finde som de lyder til) så længden på ens geo navn vil være smart at holde meget kort.

Men hvis du vil i krig så finder du bare Team-Marquart, og beder om fruen, så hjælper jeg dig gerne i gang, men ellers er det en rigtig god ide at deltage i et event eller 2 (de er nemme at finde inde på http://www.geocaching.dk) For det første lærer man nogle med erfaring at kende = en ven man kan ringe til (og det er altså en klar fordel, vi bruger det tit selv om at vi er garvede) for det andet får man alt den hjælp man har brug for, til at komme i gang, og der behøver man altså ikke andet end at stille sig op og sige at man er sprit ny, og har brug for begynder vejledning, og så slæbe ens smartfone med, dog er det nok ikke lige et fx teknik event man skal vælge, eller et om erth caches, men der afholdes tit det jeg vil kalde kom sammen events, i sommers havde vi mange pølse og is- events, og der kommer sikkert nogle jule events nu her (jeg har ikke lige fulgt med) men hvad eventsne handler om beskrives nu også der hvor man tilmælder sig, gå efter sådan nogle vi skal bare ud og finde caches, og hygge os med en kop kaf og en sodavand til ungerne.

Men ellers sig til, jeg hjælper gerne folk i gang, vi er ved at have hevet nogle stykker med ind i faget, efterhånden.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat