Se enkelt indlæg
Gammel 27-11-2011, 09:44   #1
panti
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 28-06 2011
Indlæg: 153
Styrke: 13
panti er ny på vejen
Hvor mange tilkendelser efter §18 indstilling

Hej alle kloge og søde mennesker.

Jeg har været aktiv læser af jeres mange historier og råd, men har ikke haft overskud til at kommentere idet jeg selv har kæmpet med min sag det seneste 1,5 år.

Min sag kommer for pensionsnævn 8/12 og jeg er positivt indstillet til §20,1.

Jeg har allerede fået en masse papirer hvor jeg skulle vælge om jeg ville være med i SUPP og om jeg har øvrige indtægtet osv. Er det mon fordi det allerede er så godt som sikkert eller er det standard at man skal tage stilling til alle disse ting uden at vide om man er i mål?

Delvist tror (håber) jeg den går igennem for jeg har sagsbeh, læger, lægekonsulenter og indstillingsteam med mig og de har skrevet alle de magiske ord i min RP.

Men jeg har jo også med forfærdelse læst om enkelte af jer der fik afslag på en §18 indst.
Jeg har forsøgt at finde ud af hvor mange §18 indstillinger der rent faktisk tilkendes (ventetidspanik) og umiddelbart ser det jo positivt ud, men er der nogen statistik over det?

Jeg bor i Rudersdal kommune og her er styret jo stadig VK, så det taler jo imod mig. Desuden har jeg aldrig været arbejdsprøvet og selvom diverse læger, psykiatere og Espelunden kontraindicerer det, er det jo åbenbart helt legalt at give afslag med den begrundelse at erhvervsevne ikke er afklaret.

Nogen fra Rudersdal her?

Jeg håber på en fantastisk julegave. Pyh hvor bliver det en trist jul for mig og min lille pige hvis vi bliver dømt til et liv i absolut fattigdom....

Stort kram
panti er ikke logget ind   Besvar med citat