Se enkelt indlæg
Gammel 02-04-2009, 09:45   #3
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Pia vi 2 laver en aftale om x, i den aftale er bla at det SKAL være os 2 der skal revurdere den aftale om nogle år.

Nu er der gået nogle år, og vi begynder at snakke om x-aftalen men midt i det hele (forhandlingerne) sker der noget uforudset y, som gør at jeg vælger at lave en aftale med min nabo uden overhovedet at høre om du måske har noget fornuftigt at sige... jeg laver så en y-aftale med naboen (stikker dig i ryggen)

Nu er du naturligvis godt sur, og fornærmet så nu siger du til mig at jeg kan rande og hoppe med x-aftalen, du nægter at give dig så meget som en centimeter på de områder vi er uenige, og jeg kan ikke (og vil ikke) pga mine overbevisninger, rykke helt over på dine holdninger = forhandlingerne er gået i stå om x-aftalen, og det vil de blive ved med til du holder op med at være fisfornems fornærmet. (eller til oppositionen kommer i regering, vil jeg skyde på)

Med andre ord oppositionen har sat en kæp i hjulet for FP reforms forhandlingerne, fordi de er sure over at de ikke deltog i forhandlingerne om skattereformen.

Det er tøse fnidder de har gang i
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat